Killepitsch Guild


Csütörtök, 2025-07-17, 7:05 PM


Üdvözöllek Vendég | RSS


Nyitólap | Death Knight - Fórum | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Death Knight
LángúrDátum: Szombat, 2009-12-12, 5:13 PM | Üzenet # 1
Közlegény
Csoport: Administrators
Üzenetek: 16
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok,

ide lehet írni a DK-val kapcsolatos véleményeket,meglátásokat stb...

 
KillahbeeDátum: Hétfő, 2009-12-14, 3:44 AM | Üzenet # 2
Őrmester
Csoport: Users
Üzenetek: 22
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Nos. Mint ahogy Lysora is adott egy linket én is adnék egy linket kezdésként azoknak a DK-knak akik szeretnének Blood talenten lenni

http://www.wowupdatedtalents.com/images/DeathknightBloodPvElarge.jpg

Nos ezt annyival egészíteném ki, hogy a Rune Tap és az alatta elhelyezkedő Improved Rune Tap is legyen teljesre kitalentolva e mellé a talent mellé ami a link-ben van

A link nem a legtökéletesebb, de kezdésnek jó és ez a PVE-re specializálódó (<--nehéz szó biggrin ) talent.

És itt egy másik ami a PVP-seknek kedvezhet Blood ágon...

http://www.wowupdatedtalents.com/PvP_Specs/Death_Knight_Pvp.html (azért ezt írtam be mert csak így mutatja a talentet ha nagyba teszem ki akkor az unholyt mutatja hát kissé el van cse....)

És itt is kiemelném a Rune Tap teljesre való kitalentolását....

A frostot és az unholyt hagyom másra biggrin

Nálam valamennyire be váltak a talentek, de


"We're going deep and we're going hard." "Surely, you can't be serious?" "I'm serious. And don't call me Shirley. ..." NE játsz a tűzzel mert szőrtelen leszel nagy bűzzel! :D
 
LysoraDátum: Kedd, 2009-12-15, 9:27 PM | Üzenet # 3
Ezredes
Csoport: Administrators
Üzenetek: 150
Hírnév: 1
Állapot: Offline
Legfőképpen azt írnám, le, hogy jó a DK smile Gyorsan fejlődik, undorítóan tápos, és erős kari. Aki szereti a zúzós melee-t, annak szívből ajánlom. smile

Az ördög nem alszik... legalábbis nem akárkivel.
 
LángúrDátum: Péntek, 2009-12-18, 9:29 AM | Üzenet # 4
Közlegény
Csoport: Administrators
Üzenetek: 16
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok,

én innen néztem talenteket, és úgy általánosságban elég jól le vannak irva a DK-val kapcsolatos dolgok:

http://www.deathknight.nl/.

Én dps-ként Blood vagyok, tank-ként Frost, az unholy ágat nem szeressem :). Ha valakinek kérdése van valamivel kapcsolatban, kérdezzen bátran, ha tudok segítek,válaszolok :).

 
LángúrDátum: Péntek, 2009-12-18, 9:43 AM | Üzenet # 5
Közlegény
Csoport: Administrators
Üzenetek: 16
Hírnév: 0
Állapot: Offline
A Blood ág főként 1 mob-boss ellen jó, Míg az Unholy ésa Frost ág több ellenfélre jobb. A Blood előnye, hogy tudja magát gyógyítani a Rune Tap-pal és a Vampiric Blood-dal, és kisebb mértékben a Blood Worms-okkal is. A Frost előnye, hogy nagy területi sebzést tud okozni, viszont nem tudja magát healelni, csak a Death Strike-kal. Unholy-ról nem tudok nyilatkozni...
 
LángúrDátum: Kedd, 2010-01-26, 7:51 PM | Üzenet # 6
Közlegény
Csoport: Administrators
Üzenetek: 16
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Death Knight (Halállovag)-ként Arthas, a Lich King szolgálatában kezdünk. Katonákat, farmereket, egyszerű városlakókat kell mészárolnunk, még sárkányháton is. Küldetés megszerezni a saját földi hátasunkat is. Ahogy haladunk a küldetéssorozatban, úgy lesz a felszerelésünk egyre jobb. És a talentpontokat is a küldetések megoldásaiért kapjuk meg, ami szerintem nagyon ötletes. A sok öldöklés, mészárlás ahogy haladunk, egyre jobban megfekszi a gyomrunkat, és mire eljutunk a végére, addigra eldőlt a sorunk, és a szövetséghez csatlakozunk, ami korántsem megy zökkenőmentesen. A fővárosban fújolnak ránk, kifütyülnek, paradicsommal dobálnak meg ,amig a fő vezető elé igyekszünk. Aki meghallgat minket, és innetől kezdve, az adott frakció oldalán harcolunk.
 
LángúrDátum: Hétfő, 2010-02-01, 5:38 PM | Üzenet # 7
Közlegény
Csoport: Administrators
Üzenetek: 16
Hírnév: 0
Állapot: Offline
A DK bármilyen fajú lehet, és az összes vértfajtát hordhatja, viszont nem használhat mindenfele fegyvert, hanem csak ezeket :
Axes, Polearms, Swords, Two-Handed Axes, Two-Handed Swords, One-handed Maces, Two-Handed Maces.

A DK különleges képessége, hogy fel tudja rúnázni különféle hatásokkal a fegyverét, melyek:

Cinderglacier (55): Esély van rá, hogy növeli 20% -al a következő 2 frost vagy shadow varázslat sebzését (30 secig lehetséges) .
Razorice (55): 2% extra fegyver sebzés, ami frost sebzésként kap meg a célpont, és van rá esély arra, hogy a frost ellenállást csökkenti a célpontnál.
Spellbreaking (57): Hogy a spellek sebzésének 2 %-át visszaveri, illetve csökkenti a silence effekteket 50%-al (egykezes fegyverre).
Spellshattering (57): Hogy a spellek sebzésének 2 %-át visszaveri, illetve csökkenti a silence effekteket 50%-al (kétkezes fegyverre).
Lichbane (60): 2% extra fegyver sebzés, ami fire sebzésként kap meg a célpont, ha Undead (élőhalott) a célpont akkor módusul az 4%-ra .
Swordbreaking (63): Növeli a Parry-t (fegyverrel hárítás) 2%-kal. Illetve a disarm (lefegyverezés) effektet csökkenti 50%-kal (egykezes fegyverre) .
Swordshattering (63): Növeli a Parry-t (fegyverrel hárítás) 4%-kal. Illetve a disarm (lefegyverezés) effektet csökkenti 50%-kal (kétkezes fegyverre) .
Fallen Crusader (70): Eséylt kapsz rá, hogy gyógyitsd magad 3%-kal és közbe megnövekedjen a Strength (erőd) 315%-kal 15 másodpercig.
Stoneskin Gargoyle (72): Megnöveli a Defense-t(védelmet) 25-tel, valamint a Stamina-t (életerődet) 2%-kal.

 
LángúrDátum: Hétfő, 2010-02-01, 6:30 PM | Üzenet # 8
Közlegény
Csoport: Administrators
Üzenetek: 16
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Azoknak írok egy kis összefoglalót, akiket érdekelnek a számok,értékek.

Attack Power ( AP)

14 AP ad 1 sebzést másodpercenként (damage per second (DPS)
1 Strength (Erő) ad 2 AP-t.

Ha ezek az értékek növekednek, úgy leszel te is egyre hatékonyabb.
A tényleges Attack Power-t az AP és az Erő adja.

Spell sebzés

Végleges sebzés=alap sebzés+Attack Power*APC

APC=Attack Power Coefficient, azaz egy adott spell vagy képességnek azon tulajdonsága, amit megszorozva az Attack Powerrel megkapjuk a bónusz sebzést. Ez a szám természetesen minden spellnél és képességnel más.

Expertise Rating

Level 60-on, 2.5 Expertise rating = 1 Expertise
Level 70-en, 3.92 Expertise rating = 1 Expertise
Level 80-on, 8.195 Expertise rating = 1 Expertise

Level 60-on, 10 Expertise rating kell 1% Dodge/Parry -hez.
Level 70-en, 15.76923 Expertise rating kell 1% Dodge/Parry -hez.
Level 80-on, 32.78998 Expertise rating kell 1% Dodge/Parry -hez.

1 Expertise = -0.25%-kal csökkenti az esélyt, hogy a mobok, Bossok kimozogják (Dodge), hárítsák (Parry) a támadásaidat.
Az Expertise megnöveli a DPS-t és a TPS(Threat Per Second)-t, vagyis a veszélyességedet, aggródat.
A 3 szinttel magasabb mobok, és a Boss-ok ellen 26 Expertise (6.5%, 214 Expertise rating) kell, hogy ne lehessen kimozogni,és 56-60 Expertise (14%, 460 Expertise rating) kell ahhoz, hogy ne lehessen hárítani a támadását.
A mobok, Bossok csak előről jövő támadást tudnak hárítani, tehát ha a DPS hátulról támad, azt nem tudják elhárítani.

 
LángúrDátum: Hétfő, 2010-02-01, 7:27 PM | Üzenet # 9
Közlegény
Csoport: Administrators
Üzenetek: 16
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Hit Rating (HR)

A Hit Rating növeli a találati esélyt (Chance to Hit).
Ha a két fél Defense és a Weapon Skill között kissebb a különbség mint 10, akkor az alábbi képletet kell használni:

Chance to Hit = 95% - (Defense-Weapon Skill)*0,1%

Ha több mint 10, akkor pedig ezt:
Chance to Hit = 93% - (Defense-Weapon Skill-10)*0,4%

60-on, a Hit Rating 10 = 1% Hit
70-en, a Hit Rating 15,77 = 1% Hit
80-on, a Hit Rating 32,79 = 1 % Hit

Main hand-es, és kétkezes fegyverrel 8% az esély arra, hogy nem találod el az ellenfelet. Ez az autómatikus és a speciális támadásra is vonatkozik. Az off-hand-es fegyverrel 27 % az esély, hogy nem találod el az ellenfelet.
A varázslatoknak 17% esélye van, hogy nem találják el az ellenfelet.

60-on, 90 Hit Rating caps kell a kétkezes, és a speciális támadásoknál,
70-en, 126 Hit Rating caps kell a kétkezes, és a speciális támadásoknál,
80-on, 263 Hit Rating caps kell a kétkezes, és a speciális támadásoknál ahhoz, hogy minden esetben eltaláld az ellenfeledet.

70-en, 12.615 Hit Rating = 1% Hit
80-on, 26.232 Hit Rating = 1 % Hit

70-en, 214.46 Hit Rating caps kell a varázslatoknál,
80-on, 445.94 Hit Rating caps kell a varázslatoknál ahhoz, hogy mindenesetben eltaláld az ellenfeledet.

 
LángúrDátum: Hétfő, 2010-02-08, 12:01 PM | Üzenet # 10
Közlegény
Csoport: Administrators
Üzenetek: 16
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Critical Strike Rating (CSR)

A Kritikus csapás (Critical Strike) mindig +100%-os sebzést okoz. Ehhez az értékhez járulnak hozzá a módosítók.

60-on, 14 Critical Strike rating = 1% to Critically Strike.
70-en, 22.08 Critical Strike rating = 1% to Critically Strike.
80-on, 45.91 Critical Strike rating = 1% to Critically Strike.

60-on, 20 agility = 1% to Critically strike.
70-en, 30.03 agility = 1% to Critically strike.
80-on, 62.5 agility = 1% to Critically strike.

A közelharci-, és a varázstámadások számítása ugyanúgy történik.

Haste Rating

A támadási sebességünk gyorsabb lesz, a mágikus hatás elvarázslási ideje csökken, ha ez az érték növekszik.

60-on, 10 Haste rating = 1% haste
70-en, 15.77 Haste rating = 1% haste
80-on, 32.79 Haste rating = 1% haste.

Ha 1% a Haste értékünk, akkor a támadási sebességünk 1%-kal növekedik, a mágikus hatás elvarázslási ideje 1%-kal csökken.
A közelharci-, és a varázstámadások számítása ugyanúgy történik.

Armor Penetration (ArP)

Az ellenfelünk armorját csökkenti, vagyis ha mi támadjuk, akkor a mi támadásunk nagyobbat sebez.

60-on, 3.75 Armor Penetration Rating = 1 % Armor Penetration
70-en, 5.92 Armor Penetration Rating = 1 % Armor Penetration
80-on, 13.99 Armor Penetration Rating = 1 % Armor Penetration.

 
LángúrDátum: Szerda, 2010-02-10, 9:41 AM | Üzenet # 11
Közlegény
Csoport: Administrators
Üzenetek: 16
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Innentől a tankolásos számolások következnek, még ez is kicsit száraz lehet egyeseknek... smile

Defense

A Védekezés (Defense) csökkenti a minket érintő fizikai sebzést, a mások találati esélyét ellenünk, és a minket érő kritikus csapás esélyét. Ezeken kívül több tulajdonságot is változtat, ezért is fontos, hogy minél nagyobb legyen az értéke.

Defense Rating

lvl 60-on, 1.5 Defense rating = 1 Defense Skill.
lvl70-en, 2.36 Defense rating = 1 Defense Skill.
lvl80-on, 4.92 Defense Rating = 1 Defense Skill.

Defense cap=Critikus sebzés immunitás

60-on, Defense caps 440 Defense (210 rating.)
70-en, Defense caps 490 Defense (330-331 rating.)
80-on, Defense caps 540 Defense (687-688 rating)

Vagyis, ha eléred a Defense cap-et, onnantól nem érhet Kritikus csapás.
Minden +25 Defense +1%-kal növeli a mi Dodge, Parry, Block értékünket, valamint +1%-kal a minket támadó Miss értékét (540-es Defense-nél 9.288% a miss esélye).

 
SybyllaDátum: Csütörtök, 2010-05-20, 4:45 AM | Üzenet # 12
Őrnagy
Csoport: Users
Üzenetek: 82
Hírnév: 3
Állapot: Offline
Quote (Lysora)
Aki szereti a zúzós melee-t

Az menjen Fury Warriornak... X'D

Hozzáadva (2010-05-20, 4:45 Am)
---------------------------------------------
Kicsit hosszu, de lehet segit egyeseknek...
http://www.tankspot.com/showthread.php?59900-Comprehensive-Guide-to-Death-Knight-Tanking


"Tanking is Strategy, Healing is Art, DPS is Science!"
"It's a good day to die!"
 
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:


Copyright MyCorp © 2025   Honlapszerkesztő - uCoz