Killepitsch Guild


Péntek, 2025-07-18, 0:00 AM


Üdvözöllek Vendég | RSS


Nyitólap | Druida - Fórum | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Druida
LysoraDátum: Péntek, 2009-12-11, 9:24 PM | Üzenet # 1
Ezredes
Csoport: Administrators
Üzenetek: 150
Hírnév: 1
Állapot: Offline
Nehéz elkezdeni, de majd alakul... Ha segítetek egy elég teljes leírás jön majd össze.
Én főleg a Restoration talenthez értek, szóval igyekszem nem beleszólni a többiek dolgába.
Érteni próbálkozom, hogy egyszer majd értsek hozzá biggrin
Belevágok és majd bővítem, ha eszembe jut valami.
Üdv
Lysora

A DRUIDA

A druidák a világ őrzői és a természet mesterei, képességeik változatos skálán mozognak.
Erős gyógyítók, akik képesek mérget semlegesíteni, és a csata hevében feltámasztani elesett társukat.

Ugyanakkor parancsolnak a természet haragjának, energia robbanást hívva elő, idézhetnek rovarrajt, vagy földhöz szegezhetik az ellenfelet.

De a druidák mindeközben a vadak mesterei és legerősebbjei is, akik átváltozhatnak óriási medvévé, macskává, vagy éppen oroszlánfókává, megkapva ezzel az adott állat képességeit és erejét.

A druidák kasztja egy változatos kaszt különböző játékstílussal, betölthetnek bármilyen szerepet.

A druida sok lehetőséget ad a játékosnak.
Normális esetben, eredeti alakjában Caster, aki varázslatal, vagy fegyverrel harcolhat.
Medve alakjában harcos, aki Rage-et használ.
Macska alakban a druida a legjobban rogue-hoz hasonlítható, lopakodik és Energy-t használ.

Két speciális alakot is felvehet a druida.
Azzal a képességével, hogy magát és társait is tudja gyógyítani, átveheti a Priest szerepét, és bár nem olyan sokoldalú Healer, mint a Priest, gondoljunk a Power Word: Shield hiányára, ezt leszámítva egy nagyon hozzáértő gyógyító válhat belőle.

(szabad fordítás a wow eredeti szövege alapján)


Az ördög nem alszik... legalábbis nem akárkivel.
 
LysoraDátum: Péntek, 2009-12-11, 10:12 PM | Üzenet # 2
Ezredes
Csoport: Administrators
Üzenetek: 150
Hírnév: 1
Állapot: Offline
Egy kis puska először is:

http://www.wowupdatedtalents.com/PvE_Specs/Druid_Pve.html

http://www.wowupdatedtalents.com/PvP_Specs/Druid_Pvp.html

Nem tökéletes, amit itt írnak, ne vegyétek szentírásnak smile de alapnak jó.

Mindenki a saját 70 (-80) szintje alatt úgyis kitapasztalja, neki mi a legjobb.


Az ördög nem alszik... legalábbis nem akárkivel.
 
LysoraDátum: Péntek, 2009-12-11, 10:14 PM | Üzenet # 3
Ezredes
Csoport: Administrators
Üzenetek: 150
Hírnév: 1
Állapot: Offline
Sokan szokták kérdezgetni, a különböző alakokra hol és hogyan lehet szert tenni...
A következőkben ezt szeretném majd összegyűjteni...

Lvl 10 - Bear Form(Immune to Polymorph effects. Increases melee attack power by 30, armor contribution from items by 180%, and Stamina by 25%.)
Quest: Body and Heart. 5 részes quest-sorozat utolsó része. A teljes questsorozat:
- 1. Heeding the Call, a dudu-tréner elküld Darnassusba Mathrengyl Bearwalker-hez.
- 2. Moonglade, teleportálj Moonglade-be és beszélj Dendrite Starblaze-zel. (északkeletre találod, 56.2-30.5 -nél)
- 3. Great Bear Spirit, keresd meg Moonglade északnyugati részén a medveszellemet, és beszélj vele (kb. 39-27-nél) (Tipp: ha beszéltél vele újra teleportál Moonglade-be, gyorsabb mint gyalogolni... tongue ) Leadás Dendrite Starblaze-nél.
- 4. Back to Darnassus, ahogy a neve is mutatja, mehetsz vissza Darnába... Mathrengyl Bearwalker-hez.
- 5. Body and Heart, kapsz q-itemet (Cenarion Moondust), ezt kell használnod majd Auberdine-től északkeletre (43-46 körül) egy barlangban levő kövön. Ez idéz egy 12-13 lvl Luneclaw nevű mobot. Tipp: ha hiba van, lehet már van egy Luneclaw a barlangban, szóval óvatosan szaladj be smile Ha legyőzted, mehetsz vissza Darnába Mathrengyl Bearwalker-hez, akitől megkapod a maciformát.

Lvl 16 - Aquatic Form
Quest: Aquatic Form (mily meglepő), 4 részes quest-sorozat utolsó része.
- 1. A Lesson to Learn, Mathrengyl Bearwalkernél indul, aki a változatosság kedvéért elküld - na hova? - Moonglade-be, Dendrite Starblaze-hez.
- 2. Trial of the Lake, Dendrite elküld úszni a közeli tóba, ahol Shrine Bauble-t kell találnod. A tó fenekén vannak Bauble Container névre hallgató köcsögök, abban lesz. Leadni a keleten levő út mellett tudod a q-t.
- 3. Trial of the See Lion, két medálrészletet kell összeszedned.
Ezek: - Darkshore 48,11
- Westfall 17,33
Leadni Dendrite-él...
- 4. Aquatic Form, Dendrite visszaküld Darnassusba Mathrengyl Bearwalkerhez, akitől megkapod végre-valahára a hőn áhított ronda fókaformát...

Lvl 20 - Cat Form, ezzel nincs baj, simán oktatják.

Lvl 30 - Travel Form, ezzel sincs biggrin

Lvl 40 - Dire Bear Form (Immune to Polymorph effects. Increases melee attack power by (Your Level x 3), armor contribution from items by 370%, and Stamina by 25%.)

Talentolástól függően: Moonkin vagy Tree of Life

Lvl 70 - SWIFT FLIGHT FORM

Na ez szép kis menet...

A feltétele lvl 70 és 5000 g a riding megtanulásához... tongue Majd fokozatosan részletezem, egyelőre vázlatot írok...
- A kaland Cenarion Refuge-ban kezdődik (Zangarmarsh), Morthis Winterspringnél, ő adja az első questet: The Ward of Wakening néven, ha tehetitek, már jó előre szerezzetek be herbalista ismerőstől, vagy AH-ból 10-10 Ancient Lichent és Dreaming Glory-t; a harmadik gazt (Bogblossom) Nektek kell szednetek Zangarban, a nagy gombák tetején nő. (Tipp: én alig találtam, az vált be hogy kettő helyét megjegyeztem és közben moboltam repuhoz, majd vissza gazolni)
- A következő út Moongladebe visz, ahol egy álmatag pasit kell a déli griffeshez közeli barlangban kísérgetni, healerek vagy váltsanak talentot, vagy vigyenek segítséget, egy 70es madárka nehezítheti a dolgotokat... smile
- 5. quest, vissza Morthis-hoz Zangarba... aki rögtön tovább is küldd Blade's Edge-be... (To the Evergrove) ott vigyázzatok, mert hordásparadicsom :S Itt nem sok a dolgotok, kaptok egy könyvet és újra beszéltek a questadóval. (szerintem ez bugos volt mikor én csináltam, mert a wowhead nem ezt írta feladatban...)
- Következő utunk Nagrand nyugati végébe visz... Watcher Elairá-hoz.(kb 20-35) Az ő kérésére kell befognunk egy kis madárkát (ha jól emlékszem 70-es elitekkel körbevéve...)

folyt. köv.

ÚJ PECCSEL KICSIT KÖNNYEBB LETT A DUDUK DOLGA, A KÜLDIT ADJA, DE ANÉLKÜL IS MEGTANULHATÓK A KÜLÖNBÖZŐ ALAKOK. MÁZLISTA AKI MOST KEZDI...:D


Az ördög nem alszik... legalábbis nem akárkivel.
 
LysoraDátum: Szombat, 2009-12-12, 7:43 PM | Üzenet # 4
Ezredes
Csoport: Administrators
Üzenetek: 150
Hírnév: 1
Állapot: Offline
GLYPHEK Restoration dudunak...

A fentebb javasolt oldal mást ajánl, mint amit én szeretek...
MINOR:
2 Glyphet rögtön meghatároz nálam a Rebirth nevű varázslat. Ez az, ami majdnem azonnal feltámasztja, akit szeretnénk.. Tapasztalatom szerint instában, raiden ez nagyon praktikus varázslat, ha a tank elesik. Éppen ezért ehhez érdemes beszerezni a Glyph of Unburdened Rebirt-et (aminek köszönhetően nem kell magaddal több reagenst vinni, vagyis nem a legrosszabbkor fogysz ki belőle smile ) és a Glyph of Rebirth-et (aminek köszönhetően a felélesztett szemény 100%os HP-val éled fel).
Ha lehet, mindig tartalékolok bossokra vele és csak a tankra lövöm el, ha szükséges.
Nálam a Glyph of Thorns van még benn, de a Glyph of the Wild is hasznos. Az első növeli a Thorns varázslat hatóidejét rajtad, 10 perc helyett 1 teles óra, azért az sokat jelet, a második pedig a Mark of the Wild és a Gift of the Wild varázslatok manaigényét felezi.

MAJOR

- Glyph of Rejuvenation (KELL!!!)
Optimális esetben ideális, hisz ahogy figyelem a Recount adatokat ez a leggyakrabban használt varázslatom smile Legjobb tudomásom szerint a Glyph of Rejuvenation sajnos nem működik, legalábbis előző patch alatt nem tette.
Helyette lehet gondolkodni a Nourish-on, ami 6%-kal növeli a varázslat erejét minden HoT után, ami a célszemélyen van.

- Glyph of Wild Growth (KELL!!!)
Raid-re nagyon hasznos heal. A Glyph egy fővel növeli a gyógyítható személyek számát (5-ről 6-ra).

- Glyph of Swiftmend (KELL!!!) - a pozitív, ha ez bent van, nem használja el a HoT-ot a célszemélyről, így az tovább gyógyíthat.

A tartalék:
A Glyph of Healing Touch meggondolandó, mert lehet, hogy gyorsabban varázsolsz tőle, de csökkenti a gyógyítás mértékét, szóval kicsit a rév, meg a vám esete jut eszembe róla... Ami még jó: a Regrowth..

Glyphek Feral Dudunak

amiből választhatsz:
Minor

Glyph of Aquatic Form
Glyph of Challenging Roar KELL
Glyph of Dash
Glyph of Thorns
Glyph of Unburdened Rebirth

Major

Glyph of Frenzied Regeneration KELL
Glyph of Maul
Glyph of Growl
Glyph of Mangle
Glyph of Barkskin
Glyph of Berserk
Glyph of Survival Instincts

JAVASOLT:
Major:
Growl, SI, Frenzied Regen. Nekem a harmadik a Berserk, mivel kitalentoltam a mangle-t végig, így jó ha gyorsabba cooldownja, és sajna nem volt AHban Growl biggrin
Minor:
Challenging roar, Unburdened Rebirth mindenképpen. Harmadik nálam a Thorns, szerintem tanknak jó ha nem kell vele foglalkozni, hogy elmúlt...

Glyphek Balance dudunak:
Minorról nem írnék sokat, kb ugyanaz a választék, mint a restónál...
Major:
Moonfire
Insect Swarm
Starfire
Focus
Starfall

A Starfallra felhívnám a figyelmet: a hatótávot csökkenti, vagyis nehezebben húzol be olyan mobot, amit nem kellene, és ezért cserébe, növeli a hatóterületén a sebzést!!!


Az ördög nem alszik... legalábbis nem akárkivel.
 
LysoraDátum: Vasárnap, 2009-12-13, 4:20 PM | Üzenet # 5
Ezredes
Csoport: Administrators
Üzenetek: 150
Hírnév: 1
Állapot: Offline
Restoration Talent

1. Improved Mark of the Wild, Nature's Focus
2. Subtletly, Natural Shapeshifter
3. Intensity, Omen of Clarity, Master Shapeshifter
4. Tranquil Spirit, Improved Rejuvenation
5. Nature's Swiftness, Gift of Nature
6. Empowered Touch, Nature's Bounty
7. Living Spirit, Swiftmend, Natural perfection
8. Empowered Rejuvenation, Living Seed
9. Revitalize, Tree of Life, Improved Tree of Life
10. Gift of the Earthmother
11. Wild Growth (Raid-healre fontos kitalentolni!)

Balance talentre a maradék pontok 80-ig:

1. Genesis
2. Moonglove, Nature's Majesty
3. Nature's Grace, Nature's Splendor

Ami vastag betűs, kötelező, ami dőlt, választható...

Balance talent

1. Starlight wrath 5/5
2. Nature's Majesty 2/2, Imp. Moonfire 2/2, Moonglow 1/3
3. Nature's Grace 3/3, Nature's Splendor 1/1, Nature's Reach 2/2
4. Vengeance 5/5, Celestial Focus 3/3
5. Lunar Guidance 3/3, Insect Swarm 1/1, Imp. Insect Swarm 3/3
6. Moonfury 3/3, Balance of Power 2/2
7. Moonkin Form 1/1, Imp. Moonkin Form 3/3, Imp. Faerie Fire 3/3
8. Wrath of Cenarius 5/5
9. Eclipse 3/3,
Typhoon vagy Force of nature 1/1, Gale Winds 2/2
10. Earth and Moon 3/3
11. Starfall 1/1

Restoból ami kell még:
1. Imp. Mark of the Wild 2/2, Furor 5/5
2. Natural Shapeshifter 3/3
3. Master Shapeshifter 2/2, Omen of Clarity 1/1

Egy kis magyarázat, amit vastaggal írtam, az szerintem elengedhetetlen... amit vékony dőlttel, azok között variálhatsz... a 2. sorban kénytelen vagy 3 pontot osztani a dőlt betűsok közt, szerintem az Imp. jobb a Moonglownál. a 9. sorban a Force of Nature elvileg jobb dpst fog adni, a Typhoon spell pedig a hatótávja miatt veszélyes Raid-en instán, mert könnyen behúzhatsz vele olyat, amit nem kellene, 36 yard az 36 yard :S Ez alapján a Gale Winds már csak a Hurricane-re fog adni pluszt, viszont szerintem az viszonylag gyakran használt spell... amikor AoE-zni kell és a Starfall épp cds, úgyis azt veszed elő...


Az ördög nem alszik... legalábbis nem akárkivel.
 
LysoraDátum: Csütörtök, 2010-04-08, 5:40 PM | Üzenet # 6
Ezredes
Csoport: Administrators
Üzenetek: 150
Hírnév: 1
Állapot: Offline
TANKOS ENCHANTOK

Sisak (HELM) : Arcanum of the Stelwart Protector - Argent Crusade revered (Icecrown, Zul'Drak)
Vállvédő (SHOULDER) : Greater Insciption of the Pinnacle - Sons of Hodir exalted (Storm Peaks)
Köpeny (CAPE) : 22 agility / 225 armor - Enchanting
Páncél (CHEST) : 10 to all stats - Enchanting, 18 Stamina (Heavy Borean Armor Kit) - LW
Alkarvédő (BRACER) : 40 Stamina - Enchanting, (102 Stamina - csak LW-s)
Fegyver : Mongoose (esetleg attack power)
Csizma (BOOTS): 22 Stamina / 16 agility - Enchanting
Nadrág (LEGS) : 55 Stamina és 22 Agility (Frosthide Leg Armor) - LW, (55 Stamina és 22 Sgility (Jormungar Leg Reinforcements) - csak LW-s)
Kesztyű (GLOVES) : 20 Agility - Echanting, 18 Stamina (Heavy Borean Armor Kit) - LW, esetleg 20 Hit Rating vagy 15 Expertise rating - Enchanting

Ide írnám le a statok fontossági sorrendjét is, elvileg ez magyarázza, miért ezeket az enchantokat emeltem ki.
STAMINA
AGILITY
Gyűrűk, nyakláncok, és köpeny ha lehet adjon armort
Dodge Rating
Defense Rating
Expertise (56) és Hit rating (8% ?)
Haste
Crit
Armor

HEALER ENCHANTOK

Sisak (HELM) : Arcanum of Blissful Mending (30 spell power és 10 mana per 5 sec) - Wyrmrest Accord
Vállvédő (SHOULDER) : Greater Inscription of the Crag (24 spell power és 8 mana per 5 sec) - Sons of Hodir exalted (Storm Peaks), esetleg Greater Inscription of the Storm (24 spell power and 15 critical strike rating) - Sons of Hodir exalted (Storm Peaks)
Köpeny (CAPE) : Enchant Cloak – Greater Speed - Enchanting, esetleg Enchant Cloak – Wisdom - Enchanting
Páncél (CHEST) : Enchant Chest – Powerful Stats (10 to all stats) - Enchanting
Alkarvédő (BRACER) : 30 spell power - Enchanting, (76 spell power - csak LW-s)
Fegyver : 81 spell power (STAFF) -Enchanting, 63 spellpower (one hand) - Enchanting
Csizma (BOOTS): Enchant Boots – Greater Vitality (7 mana és health per 5 sec)
Nadrág (LEGS) : Tailoring: sp-stam/sp-spirit
Kesztyű (GLOVES) : spell power

A Mana Regen az egyik legfontosabb tulajdonságod. Amíg úgy érzed, hogy egy HC főbosst sem bírsz végig manával, addig gond van... HC-n elméletileg nem kellene inni, vagy Innerválni, ha elég jó a cuccod.
Spell Power, hááát eldöntendő hogy ez a fontosabb, vagy a Mana Regen. Attól függ, milyen szerepet töltesz be healerként, és sokat számít, hogy mennyire állsz jól cuccokkal...
Mp5 elméletileg jobb, mint a spirit. DE: fontos megjegyezni, hogy az Innervate a spirittel összefügg, és a Tree of Life buffod is erősebb a spirittől... Érdemes olyan geart választani, amiben eleve van spirit...
Hogy mennyire van szükséged Haste-re, az részben a gyógyítási stílusodtól függ: milyen varázslatokat és milyen arányban használsz. Az a healer, aki inkább a direkt healingre esküszik (pl: healing touch, nourish, esetleg még a regrowth is ide sorolható, mert lassabb) és nem a HoT-okra (rejuvenation, Wild growht, lifebloom) , biztos, hogy jól jár ha áldoz a Haste-re vagy alapstatként, vagy gemelve... Egy baki azért ilyenkor befuthat: ilyenkor beáldozod a Spell Powert (vagyis a nagyobb healt) a gyorsaság oltárán, viszont, így több manát is fogyasztasz elvileg... Szóval okosan!

Szerintem ez a fontossági sorrend:
-Spell Power
-Intellect/Spirit
-Crit/Haste
Miért? :
Spell Power : növeli a gyógyítást.
Intellect : növeli a manát, a Replenishment miatt növeli a regent, DE növeli a varázslatok Critjét is.
Spirit: Ebből kapod a Spell Powert... Növeli a mana és hp regent is.
Trükkös két stat, nagyjából arányban érdemes tartani őket.
A Haste és Critical Strike mindkettő nagyon hasznos, DE itt sem szabad az egyik javára dönteni a másik ellen. Kb úgy számolj, ha elérted a “soft cap”-et Haste-ből, ami 365 (colldown kb 1 sec), csak utána nézelődj a crit után. Nem rossz, ha ennél több a haste, de... Crit: ha crit-elsz gyógyításkor, az aktiválja a Nature’s Grace-t, ami növeli a varázslási sebességedet 20%-kal.


Az ördög nem alszik... legalábbis nem akárkivel.
 
LysoraDátum: Kedd, 2010-06-01, 4:09 PM | Üzenet # 7
Ezredes
Csoport: Administrators
Üzenetek: 150
Hírnév: 1
Állapot: Offline
BALANCE ENCHANTOK

Back (cloak):
Enchant Cloak - Greater Speed / Enchant Cloak - Speed
Enchant Cloak - Wisdom (csak ha gond van az aggróddal!)

Chest:
Enchant Chest - Powerful Stats / Enchant Chest - Super Stats
Enchant Chest - Exceptional Mana

Feet (boots):
Enchant Boots - Tuskarr's Vitality
Enchant Boots - Icewalker

Hands (gloves):
Enchant Gloves - Exceptional Spellpower / Enchant Gloves - Major Spellpower

Weapon (1H):
Enchant Weapon - Mighty Spellpower / Enchant Weapon - Exceptional Spellpower

Weapon (2H):
Enchant Staff - Greater Spellpower / Enchant Staff - Spellpower

Wrist (bracer):
Enchant Bracers - Superior Spellpower / Enchant Bracers - Greater Spellpower

Legs:
Brilliant Spellthread / Sapphire Spellthread /Shining Spellthread (Spirit jobb mint a stam azért...)

Head:
Kirin Tor revered repu [Arcanum of Burning Mysteries]. Amíg az nincs: Wyrmrest revered:MP5öt ad Crit helyett, nem olyan jó, szóval csak vészmegoldás..

Shoulder:
Sons of Hodir exalted Greater Inscription of the Storm , gyengébb verzió: Lesser Inscription of the Storm

Statok fontossági sorrendje:
- Általában jobb a nagyobb itemlevelű; az egyetlen, amit azért érdemes megnézni, ha resto cuccnak van nagyobb itemlvl-e nem biztos hogy dpsbe ugyanolyan jó lesz...
- INTELLECT, amin több van az jobb. Miért? Int*1,2=Spell Power
- Érdemes vadászni a set-ekre, a bónusz sokat számít, természetesen itt duplán számít az, hogy a resto cucc hiába jobb, nem DPS bónuszt ad.. :S
- HIT RATING, nagyon fontos, mert el kell érned kb. 263 hitet! (10%)
- SPELL POWER, minél több, annál jobb... Hozzáteszem a Spirit 0.3*os szorzóval hozzájárul az SP-hez, így az is nagyon jó a cuccokban!
- Haste... El kell érni a 400as soft capet...
- CRIT RATING 30% buff nélkül Moonkinban...
A proccolós dolgok ha lehet választani inkább critre menjenek rá, mint hastre, vagy hasonlóra...

HEALER GEMEK

KÉK SOCKET: spell power - spirit

PIROS SOCKET: spell power

SÁRGA SOCKET: spell power – intellect / spell power - haste rating (az utóbbit csak akkor, ha a cuccokból magukból nem jön össze elég)

META: Több lehetőség is van:
Insightful Earthsiege Diamond (21 intellect - chance to restore mana upon spell cast)
Ember Skyflare Diamond (25 spell power and 2% intellect)
Tireless Skyflare Diamond (25 spell power - slight increase of run speed)

BALANCE GEMEK

Meta gem: Chatotic Skyflare Diamond (csak ezt és semmi mást smile )
Pirosba: Runed Scarlet Ruby
Sárgába: Runed Scarlet Ruby (esetleg, ha szereted megkapni a socketbónuszt: Crit, hit és SP variációkra gyúrhatsz)
Kékbe: SP + Spirit / SP + MP5 (csak és kizárólag a META miatt 2 ilyet, a többibe mehet Runed Scarlet Ruby)


Az ördög nem alszik... legalábbis nem akárkivel.
 
SybyllaDátum: Vasárnap, 2010-09-05, 4:10 PM | Üzenet # 8
Őrnagy
Csoport: Users
Üzenetek: 82
Hírnév: 3
Állapot: Offline
http://www.youtube.com/watch?v=rvkLnbNYXkg

Hozzáadva (2010-09-05, 4:10 PM)
---------------------------------------------
Eleg erdekes ez a bagoly... Kezdo gear, kezdo skill, de a 2k dps azert igy is befigyelt Gundiban.


"Tanking is Strategy, Healing is Art, DPS is Science!"
"It's a good day to die!"
 
SybyllaDátum: Csütörtök, 2010-11-18, 1:19 PM | Üzenet # 9
Őrnagy
Csoport: Users
Üzenetek: 82
Hírnév: 3
Állapot: Offline
Mas "okosok" szerint balanceba a Spirit kb. 1 ilvl osztallyal rontja a cuccot. Leginkabb azert, mert minden mas alternativa nagyobb bonuszt ad mint a Spirit (haste/crit/hit, vagy mp5 de ez nem egyertelmuen jobb sztem se).

Mas:
Tanacs kellene. Reston jelenleg major glypheknek a Nourish (+6%heal hotonkent), Swiftmend (nem szedi le a hotot), Wild Growth (+1emberre rakja fel) van felteve. Viszont szeretnem feltenni a Rapid Rejuvenationt (a haste statom a rejuvenation tickeleset is gyorsitja (495 hastem van (~15%), ha procol trinket, 1000 (~30%))). A kerdes, melyiket csereljem le ra. A gaz, hogy mind3 spellt surun hasznalom. A Wild Growth szinte folyamatosan cd-n van ha nem csak a tank serul. Swiftmend, hogy ne en legyek Overhealben, hanem a tobbiek X'D. Nourish meg a 2. legsurubb spellem ha 10foson healelek, 25oson kisse visszaszorul, de azert ott is hasznalom.


"Tanking is Strategy, Healing is Art, DPS is Science!"
"It's a good day to die!"
 
LysoraDátum: Vasárnap, 2010-11-21, 4:04 PM | Üzenet # 10
Ezredes
Csoport: Administrators
Üzenetek: 150
Hírnév: 1
Állapot: Offline
Bár válaszoltam WoW-ban a többiek kedvéért leírom... Az én gyógyítási stílusom miatt egyértelműen a Swiftmendet cserélném le...

Alapból HoTokból él a dudu heal, tehát optimális esetben mindig van HoT a targeten---> Nourish pluszokat nem érdemes eldobni, mert a leggyakrabban használt nem HoT... Ez pl nálam tankot 4 HoT-ot jelent... Plusz 24% az azért szép...

Raidheal miatt a Wild Growthot is érdemes megtartani, pláne hogy te inkább 25ösben akciózol, nem 10esben, mint én...


Az ördög nem alszik... legalábbis nem akárkivel.
 
SybyllaDátum: Hétfő, 2010-11-22, 9:16 PM | Üzenet # 11
Őrnagy
Csoport: Users
Üzenetek: 82
Hírnév: 3
Állapot: Offline
Koszi a valaszt, de ahogy ingame is mondtam, kicsit maskepp fujnak nalunk a szelek. Szinte csak 25-osre jarok. Az atlagos raidosszeallitas 3 tank, 5 heal, 3-6 melee (abbol 1 tud valtani tankra szukseg eseten), maradek ranged dps. Mind a tank, mind a healer tabor mar ki van annyira gearelve, hogy tobbnyire a bossfight is arrol szol, hogy ki tudja a masikat jobban Overhealba tolni (termeszetesen ez 90%ban nem szant szandekkal tortenik). Ebbol az kovetkezik, hogyha nem akarok en menni Overhealba (HoTok miatt elkerulhetetlen igy is), akkor nekem Swiftmendelni kell. A kevesbe serult dps-eket meg Regrowth-olni, esetleg HoT nelkuli Nourishelni (jo esetben 1 HoTtal). A legjobban igy leginkabb a vesz eseteni instant Swiftmenddel es az aoe elleni Wild Growthal tudom odatenni magam. Ezert is hasznalok kevesebb HoTot es kevesebb Nourisht tankra, mindenki masra meg megkevesebbet. Igazabol az insta zomeben csak elunom magamat. :-P

"Tanking is Strategy, Healing is Art, DPS is Science!"
"It's a good day to die!"
 
LysoraDátum: Hétfő, 2010-12-13, 11:03 AM | Üzenet # 12
Ezredes
Csoport: Administrators
Üzenetek: 150
Hírnév: 1
Állapot: Offline
Egyébként most esett le, hogy a spirites dologgal kezdted... de a balance-os témánál nincs is kiemelve a spirit, hogy KELL... Miről maradtam le?

Az ördög nem alszik... legalábbis nem akárkivel.
 
SybyllaDátum: Hétfő, 2010-12-13, 10:37 PM | Üzenet # 13
Őrnagy
Csoport: Users
Üzenetek: 82
Hírnév: 3
Állapot: Offline
Oszinten, mar halvany lila fogalmam sincs. De mindenesetre akkor meg voltam rola gyozodve, hogy a Spirit megjelent a Balancenal is mint hasznos stat.

"Tanking is Strategy, Healing is Art, DPS is Science!"
"It's a good day to die!"
 
LysoraDátum: Vasárnap, 2010-12-26, 1:56 PM | Üzenet # 14
Ezredes
Csoport: Administrators
Üzenetek: 150
Hírnév: 1
Állapot: Offline
biggrin

Kicsit átszerkesztettem a fentebb levő tartalmakat... sok változás nincs, csak szerkezetileg talán átláthatóbb lesz így...


Az ördög nem alszik... legalábbis nem akárkivel.
 
WhiskascicaDátum: Csütörtök, 2011-01-06, 9:31 PM | Üzenet # 15
Közlegény
Csoport: Users
Üzenetek: 2
Hírnév: 0
Állapot: Offline
nem rég állítottam össze egy számomra tökéletes talentet.ez leginkább olyanoknak való akik szeretik az instant spelleket és a gyors castolást.
ha a tank élete fogyóban először nyomok egy REJUVENATION-t és rögtön erre rá képez egy instant spellt aminek a neve SWIFTMEND ezzel 10-13k-t krittelhetsz,ha még mindig kevés a tank élete vagy már 1% ismét egy instant spellt nyomok el ami még nem CD-s ez pedig először a NATURE'S SWIFTNESS ami lehetővé teszi h egy heal spellem instant legyen és nincs is jobb annál ha a HEALING TOUCH-al kombináljuk így akár 12-15k kritt is bejöhet de alapba 8-9k-t ad.
ez pedig a talent:
http://talent.mmo-champion.com/?druid#QBlPlMVnFjmv,,11723
 
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:


Copyright MyCorp © 2025   Honlapszerkesztő - uCoz