Blackrock Caverns
Rom'ogg Bonecrusher
Rom'ogg Bonecrusher
893,580 - 4,564,670 (heroic)

Egy a ritka, "eltűnt vérvonalú" ogre-k közül Outlandről, aki felkeltette az ogrék könyörtelen bánásmódjával, a Twilight Hammer kultuszának érdeklődését. Most ő uralkodik a Chamber of Incineration fölött, kielégítve éhségét a másoknak okozott kínnal.
Quake: A belecsap a földbe és minden játékos alatt megrepeszti a földet. 3.000 HP Physical sebzést okoz másodpercenként 3 másodpercig. Utána a repedésből szakadék lesz, ami 7.125 to 7.875 HP Physical sebzést okoz mindenkinek4 lábon belül. Aki a belecsapáskor a földön van az 63.375 to 66.625 HP (146.250 to 153.750 HP) Physical sebzést kap. HC-n Angered Earth-öket idéz minden egyes repedésből.
Chains of Woe: 66% és 33% HP-n, láncokat idéz, amivel a a játékosokat magához húzza, és lebénítja. A játékosoknak a láncokat kell megölni, hogy mozogni tudjanak.
The Skullcracker: A Chains of Woe után használja. Ez a hihetetlenül erőteljes támadás nagy levegővételt követel. 12 másodperccel később Rom'ogg lengőütései 95.000 to 105.000 HP Physical sebzést okoznak 12 lábon belül. HC-n a levegővétel 8 másodperc.
Wounding Strike: 125% (200%) Physical sebzésg a célpontnak amitől 25%-kal kevesebb gyógyítást kap 6 másodpercig.
The Skullcracker: A Chains of Woe után használja. Ez a hihetetlenül erőteljes támadás nagy levegővételt követel. 12 másodperccel később Rom'ogg lengőütései 95.000 to 105.000 HP Physical sebzést okoznak 12 lábon belül. HC-n a levegővétel 8 másodperc.
Wounding Strike: 125% (200%) Physical sebzésg a célpontnak amitől 25%-kal kevesebb gyógyítást kap 6 másodpercig.
A harc előtt a területet megtisztítani, mert erősítést hív a boss. Chain of Woe-t támadni, amint megidéződik, utána 12 lábnál messzebbre menni The Skullcracker befejeztéig. Quake varászlásakor a játékos alatt por képződik amiből ki kell állni. A Tank vegye fel az addokat, akik megpróbálják legyökereztetni, megbénítani a játékosokat, hogy ne tudjanak kimenni a Skullcracker hatótávjából.
Corla, Herald of Twilight
893,580 - 5,394,610 (heroic)

Azelőtt egy kiváló Kirin Tor mágus volt, most rendületlen rajongással szolgálja a Twilight Hammer-t. Fanatikus társait megáldja alsóbbrendű sárkányesszenciával, ezáltal átalakulnak odaadó alkonysárkány-ivadékokká.
Evolution: Elszívja a halott Nether Dragon-ból és átirányítja a Twilight Zealot-okba az esszenciát. Gyorsan halmozódik, és ha eléri a 100-at, akkor átalakul Evolved Twilight Zealot-tá a hátralevő időre. 1 stack 15 másodpercig marad fent. Ha a játékos beleáll a sugárba a Nether Dragon és a Zaelot közé,akkor rajta kezd el halmozódni a varázslat. Ha a játékoson éri el a 100-at, átalakul Twilight Drakonid-dá.
Aura of Acceleration: Corla aurája megnöveli a mozgási sebességét 50%-kal, támadási sebességét 15%(35%)-kal a szövetségeseinek.
Dark Command: Egy random célpontot elkerget 3 másodpercre és 5.000 HP (7.500 HP) Shadow sebzést kap másodpercenként 3 másodpercig.
Aura of Acceleration: Corla aurája megnöveli a mozgási sebességét 50%-kal, támadási sebességét 15%(35%)-kal a szövetségeseinek.
Dark Command: Egy random célpontot elkerget 3 másodpercre és 5.000 HP (7.500 HP) Shadow sebzést kap másodpercenként 3 másodpercig.
Twilight Zealot: Két (három) Twilight Zealot van Corla-val és arra várnak, hogy Twilight Drakonid legyen belőlük.
Kneeling in Supplication: Corla előtt térdelnek és várnak az átalakulásra. Amíg térdelnek, nem csinálnak semmit, és 99%-kal kevesebb sebzést kapnak.
Evolved Twilight Zealot: A Twilight Zealot-ból 100 halmozódás után ez lesz, és a boss irányítja.
Force Blast: Tiszta erőből támad egy célpontot, aki 6.300 to 7.700 HP (12.600 to 15.400 HP) Physical sebzést kap és lebénul 2 másodpercre.
Kneeling in Supplication: Corla előtt térdelnek és várnak az átalakulásra. Amíg térdelnek, nem csinálnak semmit, és 99%-kal kevesebb sebzést kapnak.
Evolved Twilight Zealot: A Twilight Zealot-ból 100 halmozódás után ez lesz, és a boss irányítja.
Force Blast: Tiszta erőből támad egy célpontot, aki 6.300 to 7.700 HP (12.600 to 15.400 HP) Physical sebzést kap és lebénul 2 másodpercre.
Gravity Strike: Mágiával áthatott támadás egy célpont ellen, ami a célpont HP-jának a 60%-át sebzi, és lecsökkenti az Attack Powert 2.000 (10.000)-rel 8 másodpercig. Nem lehet kikerülni, blokkolni és hárítani.
Grievous Whirl: Maga körül kaszál egyet, és 7.125 to 7.875 HP (14.250 to 15.750 HP) Physical sebzést okoz, valamint 750 HP (1.500 HP) Physical sebzést 3 másodpercenkként 30 másodpercig 8 lábon belül. A teljesen felgyógyított játékosnál abbamarad a vérzés.
Grievous Whirl: Maga körül kaszál egyet, és 7.125 to 7.875 HP (14.250 to 15.750 HP) Physical sebzést okoz, valamint 750 HP (1.500 HP) Physical sebzést 3 másodpercenkként 30 másodpercig 8 lábon belül. A teljesen felgyógyított játékosnál abbamarad a vérzés.
Shadow Strike: Az árnyékok közé lép, és az aktuális célpontja mögött terem, valamint 30.000-40.000 HP Shadow sebzést okoz.
Twilight Drakonid Ez lesz a játékosból 100 halmozódás után. Ugyan azokat tudja, mint az Evolved Twilight Zealot.
A Tank Corla és a Zealot-ok között legyen. Két Ranged, vagy egy Ranged és a Healer szakítja a sugarakat. 80 debuffnál kiállnak a sugárból, és megvárják, amíg lemegy róluk, utána visszaállnak. Minden Dark Command-ot szakítani kell. Ha egy játékos átalakul, rátámad a csapatra. Kettő Zealot-on legyen jel, amik közül a középső mindig jelölve legyen. A jelöletlen Zealot nem lesz a csapat előtt, így az átalakulhat. A Tank legyen kész, hogy az átalakult Zealot-ot felvegye. A bosst meg lehet ölni úgy, hogy az átalakultak életben maradnak. A boss halála után eltűnnek. Ez akkor működik, ha a Healer életben tudja tartani a Tankot úgy, hogy az egyszerre tankolja a bosst és egy átalakultat. Pala bubi, Mage Ice Block leszedi a debuffot (sugarat).
A Tank Corla és a Zealot-ok között legyen. Két Ranged, vagy egy Ranged és a Healer szakítja a sugarakat. 80 debuffnál kiállnak a sugárból, és megvárják, amíg lemegy róluk, utána visszaállnak. Minden Dark Command-ot szakítani kell. Ha egy játékos átalakul, rátámad a csapatra. Kettő Zealot-on legyen jel, amik közül a középső mindig jelölve legyen. A jelöletlen Zealot nem lesz a csapat előtt, így az átalakulhat. A Tank legyen kész, hogy az átalakult Zealot-ot felvegye. A bosst meg lehet ölni úgy, hogy az átalakultak életben maradnak. A boss halála után eltűnnek. Ez akkor működik, ha a Healer életben tudja tartani a Tankot úgy, hogy az egyszerre tankolja a bosst és egy átalakultat. Pala bubi, Mage Ice Block leszedi a debuffot (sugarat).
Karsh Steelbender
893,580 - 4,979,640 (heroic)

Hatalmas sárkányivadék, aki az obszidián és a higany mestere. Keményen dolgozik a Twilight Forge-ban, ahol a ritkán előforduló higanyból készítik a háború fegyvereit. Bár a munkái majdnem törhetetlenek, magas hőfokon olyan törékenyek lesznek, mint a rozsdás vas.
Quicksilver Armor: Normális hőmérsékleten a sebzések 99%-át felfogja.
Superheated Quicksilver Armor: Amikor a terem közepén mozog az olvadt fém áramlások alatt, a fegyverzete elkezd melegedni. Azonnal lecseréli az alap fegyverzetet forróra. 5%-kal nagyobb sebzést kap be 17 másodpercig és minden csapása plussz 1.000 HP (2.000 HP) Fire sebzést okoz. A buff másodpercenként halmozódik rajta, amíg a az olvadt fém alatt van, utána az alap fegyverzetet veszi vissza.
Heat Wave: Minden másodpercben, amíg a fémfolyam alatt tartózkodik Heat Wave-et sugároz ki. 1.885 to 2.115 HP Fire sebzést okoz a közelében lévőknek, valamint 2.000 HP Fire sebzést másodpercenként 5 másodpercig. A sebzés növekszik a Superheated Quicksilver Armor buffjával arányosan.
Burning Metal: Amig a fegyverzet forró, addig a minden csapásával 1.500 HP Fire sebzést okoz. A sebzés növekszik a Superheated Quicksilver Armor buffjával arányosan.
Cleave: 110% fegyversebzés a célpontnak és két közelében lévő játékosnak.
Lava Spout: Amikor a Superheated Quicksilver Armor lejár, a fegyverzet lehül, és a többlethőtől a rostélyokból lávafolyól törnek ki. Aki a rostélyokon áll az 23.125 to 26.825 HP (57.000 to 63.000 HP) Fire sebzédt kap.
Bound Flames: Amikor a láva kitör a rostélyok közül, három Bound Flames ölt formát, és támadja a közelében lévőket.
Superheated Quicksilver Armor: Amikor a terem közepén mozog az olvadt fém áramlások alatt, a fegyverzete elkezd melegedni. Azonnal lecseréli az alap fegyverzetet forróra. 5%-kal nagyobb sebzést kap be 17 másodpercig és minden csapása plussz 1.000 HP (2.000 HP) Fire sebzést okoz. A buff másodpercenként halmozódik rajta, amíg a az olvadt fém alatt van, utána az alap fegyverzetet veszi vissza.
Heat Wave: Minden másodpercben, amíg a fémfolyam alatt tartózkodik Heat Wave-et sugároz ki. 1.885 to 2.115 HP Fire sebzést okoz a közelében lévőknek, valamint 2.000 HP Fire sebzést másodpercenként 5 másodpercig. A sebzés növekszik a Superheated Quicksilver Armor buffjával arányosan.
Burning Metal: Amig a fegyverzet forró, addig a minden csapásával 1.500 HP Fire sebzést okoz. A sebzés növekszik a Superheated Quicksilver Armor buffjával arányosan.
Cleave: 110% fegyversebzés a célpontnak és két közelében lévő játékosnak.
Lava Spout: Amikor a Superheated Quicksilver Armor lejár, a fegyverzet lehül, és a többlethőtől a rostélyokból lávafolyól törnek ki. Aki a rostélyokon áll az 23.125 to 26.825 HP (57.000 to 63.000 HP) Fire sebzédt kap.
Bound Flames: Amikor a láva kitör a rostélyok közül, három Bound Flames ölt formát, és támadja a közelében lévőket.
A Tank a fémoszlopon keresztül húzza a bosst, amig 5-7 stack lesz rajta (4-nél elkezdi kihúzni). Amikor a debuff lejár, újrakezdi. A Tank az oszolon kívül, míg a boss az oszlopon belül legyen. AOE Heal kell az AOE sebzés ellen. A lávafolyamot elkerülni, nem lemenni a platformról. Az addokat minél előbb leölni.
Beauty (opcionális)
893,580 - 4,979,640 (heroic)

Beauty múltja egy történet a régi időkből, a hangja mint egy ritmus. Miután társát Beast-et hősök ölték meg, ő és a megmaradt 4 kölyke csatlakozott a Twilight Hammer-hez, hogy megbüntessék azokat, akik megölték a társát.
Berserker Charge: A legmesszebb állónak ront és 3.825 to 5.175 HP (7.863 to 9.137 HP) Physical sebzést okoz, valamint hátralöki.
Flamebreak: 5.087 to 5.912 HP (11.100 to 12.900 HP) Fire sebzés mindenkinek 10 lábon belül, és hátralöki őket.
Terrifying Roar: Ráüvölt a 10 lábon belül lévőkre, akik elfutnak tőle 4-5 másodpercig.
Magma Spit: Leköp egy random célpontot, aki 3.400 to 4.600 Fire sebzést kap, valamint 4.000 Fire sebzést 3 másodpercenként 9 másodpercig. Amikor lejár, négy magmabuborék indul el a célponttól 5 lábnyira. Mikor földet ér 4.500 to 5.500 Fire sebzést okoz mindenkinek 1.5 lábon belül.
Lucky, Spot, and Buster: HC-n ezek közül kettő a bossal harcol.
Lava Drool: Összegyűjtik a lávlt egy tócsába, ami 2.750 HP (7.000 HP) Fire sebzés okoz másodpercenként annak, aki benne áll. A tócsa 20 másodpercig marad meg.
Little Big Flame Breath: A célpontjára lehet 5 másodpercig, aki 4.250 HP (9.980 HP) Fire sebzést kap másodpercenként 5 másodpercig.
Flamebreak: 5.087 to 5.912 HP (11.100 to 12.900 HP) Fire sebzés mindenkinek 10 lábon belül, és hátralöki őket.
Terrifying Roar: Ráüvölt a 10 lábon belül lévőkre, akik elfutnak tőle 4-5 másodpercig.
Magma Spit: Leköp egy random célpontot, aki 3.400 to 4.600 Fire sebzést kap, valamint 4.000 Fire sebzést 3 másodpercenként 9 másodpercig. Amikor lejár, négy magmabuborék indul el a célponttól 5 lábnyira. Mikor földet ér 4.500 to 5.500 Fire sebzést okoz mindenkinek 1.5 lábon belül.
Lucky, Spot, and Buster: HC-n ezek közül kettő a bossal harcol.
Lava Drool: Összegyűjtik a lávlt egy tócsába, ami 2.750 HP (7.000 HP) Fire sebzés okoz másodpercenként annak, aki benne áll. A tócsa 20 másodpercig marad meg.
Little Big Flame Breath: A célpontjára lehet 5 másodpercig, aki 4.250 HP (9.980 HP) Fire sebzést kap másodpercenként 5 másodpercig.
Minden csoportot megölni, mert a boss támadásával azok is támadnak. A három elöl lévő kölyköt kihúzni és megölni, a hátsó Runty-t nem szabad megölni, mert a Boss Enrage-el. A lávatócsákat kikerülni, és a bejárathoz közel maradni. A kutyákat elfordítani a csapattól, hogy csak a Tankot támadják. Akit eltalál a Magma Spit, az fusson ki, amig lejár a buff, hogy ne a csapatot sebezze, amikor lejár. A kölyköket lehet CC-zni, ami HC-ban hasznos, mert lehet velük tankolni a Bosst.
Ascendant Lord Obsidius
837,731 - 4,564,670 (heroic)

A makacsságra való hajlamáért és a kegyetlenségért való rajongásáért a hatalmas Dessirik "A Romlott" sámán felemelkedéssel volt megajándékozva. Egy sötét rítus elementális erőkkel hatotta át, miközben átváltoztatta egy szörnyeteggé.
Transformation: 69% és 34% HP-n kijelöl egyet a Shadows of Obsidius-ok közül, odaugrik, és helyet cserélnek.
Stone Blow: Erős támadás, ami 150% normál fegyversebzés és lebénít 1 másodpercre.
Twilight Corruption: 4.000 HP (8.000 HP) Shadow sebzés 2 másodpercenként 12 másodpercig.
Thunderclap: Belecsap a földbe, ami 11.250 to 12.750 HP Nature sebzést okoz, és a mozgási sebességet csökkenti 50%-kal 20 lábon belül 8 másodpercig.
Stone Blow: Erős támadás, ami 150% normál fegyversebzés és lebénít 1 másodpercre.
Twilight Corruption: 4.000 HP (8.000 HP) Shadow sebzés 2 másodpercenként 12 másodpercig.
Thunderclap: Belecsap a földbe, ami 11.250 to 12.750 HP Nature sebzést okoz, és a mozgási sebességet csökkenti 50%-kal 20 lábon belül 8 másodpercig.
Shadow of Obsidius: Kettő (HC-n három) ilyen monstrum közd Obsidius-sal. Minden sebzést elnyel.
Twitchy: A legnagyobb aggróval rendelkezőre támad.
Crepuscular Veil: Kaszál egyet, és a célpontnak adott gyógyítás 24%-kal csökken 5 lábon belül 4 másodpercre. 4-ig halmozódik.
Twitchy: A legnagyobb aggróval rendelkezőre támad.
Crepuscular Veil: Kaszál egyet, és a célpontnak adott gyógyítás 24%-kal csökken 5 lábon belül 4 másodpercre. 4-ig halmozódik.
Az addokat folymatosan lassítani kell. A Twilight Corruption-t dispellezni kell. A Tanknak gyorsan fel kell vennie a bosst a helycsere után. Folyamatos HOT-olás.
Helycserekor az addok aggrótáblája törlődik.