Killepitsch Guild


Szombat, 2025-07-12, 12:49 PM


Üdvözöllek Vendég | RSS


Nyitólap | The Stonecore | Regisztráció | Belépés
Belépés

Menü

Szavazás
Értékeld honlapomat
Összes válasz: 237

Múltunk

The Stonecore

Corborus
1,934,000 to 2,874,000 HP
Crystal Barrage: Kristályokat lövöldözik egy random célpont felé, amelyek 1.885 to 2.115 HP (9.500 to 10.500 HP) Physical sebzést okoz 5 lábon belül 0.5 másodpercenként 4 másodpercig. HC-n folyamatosan csinálja.
Crystal Shard (HC-n): Ennek a kristálydarabnak kevés a HP-ja. Ha a kristály elér egy játékost, akkor felrobban és 18.850 to 21.150 HP Nature sebzést okoz, valamint and 25%-kal nagyobb sebzést kap be mindenki 5 lábon belül 15 másodpercig.
Dampening Wave: Energiahullámot indít el, ami 2.375 to 2.625 HP (9.425 to 10.575 HP) Shadow sebzést okoz mindenkinek 60 lábon belül. Az energiahullám elnyel 4.000 HP (15.000 HP) gyógyítást mindenkinél 6 másodpercig.
Burrow: Valamennyi idő elteltével elássa magát a földbe, és támadhatatlan lesz. Amíg lent van, addig Rock Borer-ek jönnek ki a földből egy random célpont alatt és támadják a célpontot. Közben heves kitöréssel felmerül a föld alól és Thrashing Charge-ot csinál. A negyedik Thrashing Charge után már nem merül le, hanem a rendes csata folytatódik.
Thrashing Charge: A Thrashing Charge előtt a föld elkezd mozugni, hullámzani. Kijön a földből és utána gyorsan lemerül. Aki a mozgásának az útjába áll az  23.562 to 26.437 HP (141.375 to 158.625 HP) Physical sebzést kap és hátralöki.

Rock Borer: Kevés HP-juk van. Ha nem ölik meg gyorsan, akkor sebzi a célpontot.
Rock Bore: 1.000 HP (4.000 HP) Physical sebzést okoz 3 másodpercenként 15 másodpercig. 10-ig halmozódik.

Folyamatosan mozogni. A kristáyokat elkerülni. AoE heal főleg a Dampening Wave-nél. Miután eltűnika boss, a porfelhőket elkerülni. Az addokat gyorsan leölni, bár alapból nem olyan veszélyesek csak stack-elődik a sebzésük. Amíg ki-be ugrál a földből, addig lehetőleg nem az útjába állni, mert nagyot sebez és fellök. 

Slabhide
2,450,000 to 4,149,000 HP
Lava Fissure: Repedés keletkezik egy random célpont alatt. 5(3) másodperccel később a repedésből láva tör fel, ami 9.425 to 10.575 HP Fire sebzést okoz 5 lábon belül mindenkinek. A kitörés körül lávatócsa keletkezik, ami 4.750 to 5.250 HP Fire sebzést okoz másodpercenként annak, aki benne áll.A tócsa 10(30) másodpercig marad meg, utána eltűnik.
Sand Blast: Homokot fúj arra, aki előtte van, ami 23.750 to 26.250 HP Nature sebzést okoz.
Stalactite: Időnként a terem közepére fut és felszál la levegőbe. Amíg fent van véletlenszerű helyre kristályesőt zúdít, ami földet éréskor 19.000 to 21.000 HP Physical sebzést okoz és hátradobja azt, akit megsebez. 30 másodpercig marad a földben, utána eltűnik, amíg van, addig akadályozza a mozgást.
Crystal Storm: Miután lehajigálta a köveket, utána leszáll. Mielőtt eltűnnénnek, Crystal Storm-ot idéz 6 másodpercig. 9.425 to 10.575 HP Nature sebzést okoz  0.5 másodpercenként. Látnia kell a célpontot, hogy sebezni tudjon.

A repedésekből és a tócsából kiállni, ill. bele se menni. A stalaktikok árnyéka mutatja, hogy hova fognak esni, igy el lehet kerülni azokat. A tank kiforgassa el a boss-t a csapattól. A Tankon kívül mindenki úgy legyen, hogy a boss ne lássa. A Healer lássa mind a Tankot mind a DD-ket. Amikor fent van a föld felett, akkor mozogni, mert az álló célpontra esik a kő.

Ozruk
2,450,000 to 3,300,000 HP
Ground Slam: Felpumpálja magát és belecsap maga elé a földbe, ami 65.975 to 74.025 HP (94.250 to 105.750 HP) Physical sebzést okoz mindenkinek az ütés 4 lábnyi sugarán belül.
Rupture: HC-n a Ground Slam in repedéseket okoz, és három irányban a bosstól elfelé sziklatüskék törnek elő a földből. Bárki aki a sziklatüske útjában van az 141.375 to 158.625 HP Physical sebzést kap és hátralökődik.
Elementium Bulwark: Az elementium páncél energiával tölti fel, ami 20%(100%)-ban visszaveri a varázslatokat.
Elementium Spike Shield: Tüskék nőnek ki a boss testéből 10 másodpercre. Bárki aki megtámadja közelről vagy távolról az vérzést okoz, ami 300 Arcane sebzést okoz másodpercenként 3 másodpercig. Halmozódik 5-ig, de másodpercenként csak egyszer.
Shatter: Amikor az Elementium Spike Shield elmúlik, Ozruk letöri a tüskéket és szétdobálja minden irányba. 47.125 to 52.875 HP (84.825 to 95.175 HP) Physical sebzést kap mindenki 15 lábon belül. 
Paralyze: Közvetlenül a Shatter után varázsolja, ami mindenkit megbénít 8 másodpercig. Bármilyen sebzés megszünteti a bénítást. Ha a bénítás nem szűnik meg a lejárta előtt, akkor 47.500 to 52.500 HP Arcane sebzést okoz.

A szoba legközelebbi falához kell húzni, és a Tank a falnak háttal álljon, mert a Shatter és a Rupture hátradobja. Groung Slam-kor a Tank mozogjon oldalra, vagy menjen a boss felé, hogy elkerülje a csapást, utána menjen vissza a falhoz.  Az Elementium Bulvark alatt a Ranged-ek gyenge DoT-ot tegyenek a bossra, mert így majd megszakad a Paralyze alatti bénítás, vizsont nem sebződnek nagyot. A Hunterek Serpent Sting-je nem verődik vissza. 

High Priestess Azil
1.612.400 to 2.489.420 HP
 
Stage One: Kill the Intruders!

Curse of Blood: Megátkoz egy játékost, aki 1.000-rel több sebzést kap be 15 másodpercig.
Force Grip: A célpontot energia mezőbe zárja 5 másodpercig, ami felemeli és lecsapja földre. Minden becsapódás 18.850 to 21.150 HP Physical sebzést okoz. 
Gravity Well: A célpont alatt egy gravitációs kutat idéz meg. 3 másodperccel késbőbb a kút kiteljesedik és mindenkit magához húz (ellent és segítőt egyaránt) 10 lábon belül. Aki a kút közelében van, azt 0.5 másodpercenként sebzi. Aki közelebb van a középpontjához, azt jobban sebzi. 20 másodperc után eltűnik. HC-n nen tűnik el. Ha egy valamit megöl, akkor a mérete 25%-kal csökken (ha 4-et megöl, akkor eltűnik).

Devout Follower – Az egész harc alatt segítenek a bossnak. Kevés HP-juk van. 

Stage Two: Feel the Fury of Earth!

Azil energiából pajzsot alkot maga köré és fellebeg az oltárához. Háromszor Seismic Shard-ot varázsol. Miután végzett, visszatér a földre. Még több Devout Followers segíti.

Energy Shield: Energiapajzsot von maga köré, ami felfog 75%-nyi sebzést, és 14.250 to 15.750 HP (47.500 to 52.500 HP) Arcane sebzést okoz mindenkinek 5 lábon belül, valamint hátradob.
Seismic Shard: Mágikusan felemel egy nagy kődarabot, és eldobja egy véleltlenszerűen kiválasztott játékos felé. Amikor földet ér 32.987 to 37.012 HP sebzést okoz mindenkinek 3.5 lábon belül.

Amikor a bosst energiapajzs veszi körül, a Ranged-ek támadják, mégha kevesebbet is sebeznek rajta. A Force Grip-et folyamatosan megszakítani. A gravitációs kúttól minél hamarabb elmenni. A Seismic Shard-ok elől ki kell térni időben. Az addok kicsit sebeznek és kevés a HP-juk, vagyis gyorsan halnak. HC-n a Kút nem tűnik el 20 másodperc után.
Naptár
«  Július 2025  »
HKSzeCsPSzoV
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Regisztrált tagok
  • laszlohill
  • ha7ulferi
  • pepehorgasz
  • Hess
  • papa09
  • KisPinyo
  • Rondomize
  • Mykream
  • Csupi
  • Fau
  • gherax
  • 7ulferi
  • Whitedeath
  • tobe
  • dodomen
  • Wyct
  • Grimdot
  • Gloren
  • malki
  • Jelekh

  • Chat


    Copyright MyCorp © 2025   Honlapszerkesztő - uCoz